Facebook:

19 ianuarie 2011

Gripa Porcina Ataca din nou!


Credea-ti ca ati scapat?...ei bine ia mai ganditi-va o data, de la inceputul anului doar in judetul iasi din tara noastra s-au raportat 5 cazuri, dintre care 2 persoane au decedat.
Majoritatea oamenilor care au contactat boala au venit din strainatate, unde probabil si-au petrecut vacantele, mai exact Italia si Egipt. Cum se poate asa o nenorocire?
"Deci stati sa va spun... Eram acolo doamna, in capul strazii, jucam tenis...aaa asta faceam poze la piramide....cand deodata doi indivizi dintre ei au stranutat spre mine..... ei cand au facut asta io m-am ferit asa, dar iei mi-a dat raceala de ma julit... Eu ce era sa fac acum ? sa intorc si celalalt obrajor?... normal ca nu... am luat 2 servetele m-am sters si dupa aia lu unu i-am dat perversa ca pe targu ocna si lu' celalalt i-am dat dauna totala.."
Acesta a fost modul mai funny sa va spun ca trebuie sa va feriti de oricine stranuta, ca nu stii ce boala are respectivu si nici nu cred ca vreti sa aflati.
In concluzie, mai bine esti precaut decat mort :)
STAY TUNED FOR MORE INFO!


EDIT: Şi la Ploieşti, o femeie însărcinată în şapte luni, diagnosticată cu gripă A/H1N1 şi al cărei copil a murit la naştere, la Maternitatea din oraş, a decedat, marţi, în unitatea medicală. (mediafax news)

Un comentariu: